Ако не получавате изпратените до Вас съобщения на нашия сървър направете следните проверки.
1. Прегледайте дали при изпращането сте въвел правилния е-мейл адрес.
2. Вижте дали е-мейл адреса, до който изпращате, е създаден в сПанел на нашия сървър.
3. Прегледайте дисковата квота на е-мейл адреса. Ако няма свободно място в е-мейл акаунта новите съобщения няма да могат да бъдат доставени и ще чакат на сървъра докато увеличите квотата на е-мейла. Доставянето ще се случи няколко часа след като увеличите квотата. Също така прегледайте дисковата квота на сПанел акаунта Ви.
4.Вижде дали домейна Ви реално сочи към нашия сървър, а не към някой друг.
5. Прегледайте анти-СПАМ настройките си и е-мейл филтрите в случай, че те блокират съобщенията Ви.
Ако все още имате проблеми след тези стъпки моля свържете се с нас, за да помогнем.